Kariera

26.03.2019

Aktualnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Asystent ds. sprzedaży

Miejsce pracy: Bytom (ścisłe centrum miasta)

Zakres obowiązków:

  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów sprzedażowych i magazynowych (wystawianie faktur, rejestrowanie
    i archiwizowanie dokumentów, prowadzenie gospodarki magazynowej)
  • podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z Partnerami Handlowymi Firmy
  • obsługa posprzedażna
  • dbałość o bieżące sprawy administracyjne (wysłanie dokumentów elektronicznych, obsługa poczty przychodzącej
    i wychodzącej, ścisły kontakt z księgowością)

Wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie, mile widziani studenci studiów zaocznych
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • sumienność i rzetelność
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i obsługa programu Symfonia

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej i rozwojowej firmie
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • dobre warunki pracy i płacy
  • przejrzyste zasady wynagradzania i rozwój zawodowy

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy praca@aclas-polska.pl wraz z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji, w zakresie wykraczającym poza katalog ujęty w treści art. 221 Kodeksu pracy, przez ACLAS Polska Sp. z o.o., w celach prowadzenia przez ten podmiot postępowania rekrutacyjnego, którego aplikacja dotyczy.”

Obowiązek informacyjny

Dane osobowe Kandydatów przetwarzane będą zgodnie z następującymi warunkami:

  1. administratorem danych osobowych jest ACLAS Polska sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Wrocławska 8, 41-902 Bytom;
  2. podstawą przetwarzania danych osobowych Kandydata podanych w aplikacji przesłanej w odpowiedzi na ogłoszenie o pracę jest art. 221Kodeksu pracy, a w zakresie danych tam niewymienionych oraz w odniesieniu do danych podanych w aplikacji przesłanej nie w odpowiedzi na ogłoszenie o pracę, udzielona zgoda (art. 6 ust. 1 lit a) RODO);
  3. dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani nie będą udostępniane podmiotom trzecim z wyjątkiem sytuacji, gdy obowiązek taki wynikać będzie z powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
  4. Kandydat jest uprawniony do uzyskania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawie do przenoszenia danych w zakresie określonym powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
  5. Kandydat jest uprawniony do wniesienia skargi do organu nadzorczego w sytuacji zaistnienia podejrzenia, iż przetwarzanie danych realizowane jest z naruszeniem przepisów prawa;
  6. podanie danych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak może być wymagane do procedowania przesłanej przez Kandydata aplikacji lub włączenia aplikacji do bazy kandydatów tworzonej na potrzeby przyszłych rekrutacji;
  7. Kandydat jest uprawniony do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie;
  8. nieudzielenie zgody lub jej cofnięcie skutkować może koniecznością usunięcia aplikacji z bazy kandydatów
    i uniemożliwić procedowanie przesłanej przez kandydata aplikacji;
  9. dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania procesu rekrutacyjnego oraz przez okres 1 miesiąca po jego zakończeniu, bądź też do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie.
Aktualności
01.03.2019

NOWOŚĆ w ofercie ACLAS - czytniki kodów 2D

Więcej
30.01.2019

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska ACLAS podczas targów EuroCIS

Więcej
09.10.2018

Zapraszamy na RetailShow 2018 (14-15 listopada 2018)

Więcej